بایگانی ماهانه: اکتبر 2014

خورش عدس قرمز و توفو

این خوراک تند، خوشمزه و پر خاصیت بسیار ساده میباشد و به دلیل پروتئین بالایی که دارد تا ساعت ها ما رو سیر نگه خواهد داشت. |برای 2 نفر| مواد لازم: کمی روغن 1 پیاز کوچک، خرد شده 2 حبه … ادامه‌ی خواندن

نوشته‌شده در پلو، خورش، کاری, توفو, خوراک, زنجبیل | برچسب‌خورده با , , , , | ۱ دیدگاه

منابع خوراکی ویتامین های لازم – بخش اول – ویتامینهای آ و ب1:

ویتامین یک ترکیب آلی هستش که در انواع خوراک ها و منابع طبیعی موجود است. انسان برای سالم بودن و سوخت و ساز نیازی حیاتی به ویتامین ها دارد. در زیر لیستی کامل از ویتامین ها و همچنین منابع خوراکی … ادامه‌ی خواندن

نوشته‌شده در خوراکها، فواید و ارزش های غذایی | برچسب‌خورده با , | دیدگاهی بنویسید

سوپ چغندر

  چغندر از سبزیجاتیست که جدای از خواص و ویتامین های بسیاری که دارد دست کم گرفته میشود. از پتاسیم و فیبر گرفته تا ویتامین های آ، بی، سی و آهن، چغندر بی شک یکی از پر خاصیت ترین سبزیجاتِ … ادامه‌ی خواندن

نوشته‌شده در سوپ و آش | برچسب‌خورده با , , | دیدگاهی بنویسید

طرز تهیهء کوفتهء نخود و اسفناج

|برای 6 تا 8 نفر| مواد لازم: 1 برش نان تست 3 حبه سیر، خرد شده 2 بند انگشت زنجبیل، پوست گرفته و خرد شده 1 و نصفی قاشق چای خوری زیرهء پودر شده یا پودر زیره 1 و نصفی … ادامه‌ی خواندن

نوشته‌شده در کتلت و کوکو, زنجبیل | برچسب‌خورده با , , | ۱ دیدگاه